Află care sunt nuanțele de păr în tendințe în 2016!

Trucuri de îngrijire

De la o vreme, mă tot bate gândul să mă vopsesc, să încerc ceva diferit. Nu știu însă ce culoare să aleg și de aceea voi apela la un salon specializat, pentru că acolo voi afla exact ce mi se potrivește în funcție de nuanța tenului și de trăsăturile feței. Îmi este puțin frică să mă vopsesc prima dată acasă și aleg o vizită la salon pentru a nu distruge părul.

Pentru că vreau să merg cu câteva propuneri de nuanțe la coafeză, m-am documentat puțin cu privire la culorile ce se vor purta în 2016. Am aflat că anul 2016 va fi anul nuanțelor îndrăznețe și nonconformiste (roz, albastru, verde sau turcoaz). Pentru mine acestea sunt prea radicale, însă se vor purta și nuanțe de blond deschis, arămiu sau șaten închis și voi opta pentru una din ultimele două.

ingrijirea_parului_vopsit

Dacă și tu vrei să ieși din rutină și să schimbi ceva la aspectul tău, nu ezita să faci o schimbare mai radicală. Inspiră-te din aceste culori-vedetă pentru noul tău look, dar și informează-te cu privire la îngrijirea părului după vopsire. 🙂

Lasă un răspuns

