Adoptă un stil de vedetă pentru părul tău!

Home

Astăzi revin cu sfaturi şi sugestii pentru noua tendinţă în materie de hairstyle- Ombre hair!

ec4836a72b5594c165846b2bbdb290e9

Estomparea graduală a culorii, de la rădăcină spre vârfuri a adus în rândul pasionatelor de schimbari clasice, uşoare să le zic aşa, un stil nonconformist, care le-a facut să iasă din anonimat. Aceasta versatilă tendinţă a acaparat majoritatea capetelor şi nu pot să zic ca îmi displace acest rezultat. E chiar unul draguţ, e altceva!

Popularitatea acestui trend nu se datorează nimănui decât vedetelor, pe care l-au adotat. Dacă vrei să ai un rezultat ca cel al tuturor vedetelor care au optat pentru modelul ombre, trebuie să ştii  că culoarea părului  variază între şaten, ciocolatiu şi castaniu. Această nuanţă este menţinută la radacină, în timp ce vârfurile dobândesc o culoare mai estompată, uneori chiar în gama tonurilor de blond, dacă părul este destul de deschis la rădăcină.

65c174486894555ecee165da02342b98

Ce am observat eu în ultima perioadă este faptul că acest trend este căutat mai mult decât reducerile de sezon de prin Mall-uri. Ei bine, fiind realizat cu atenţie si profesionalism arată extraordinar de natural această nouă tendinţă. Vine toamna, ar părul tău va avea nevoie de o schimbare, cu siguranţă deja te gandeşti la acest lucru. Pentru că şi eu am facut-o deja şi mă bate gândul să aduc o schimbare o dată cu venirea noului sezon.

Am făcut o analiză, bneînţele a acestui trend râvnit de toată lumea. Notându-mi  fiecare observaţie am ajuns la următoarele concluzii, pe care vreau să le împrt cu voi.

Încăpăţânează-te! Dar nu înainte de a face şi tu o analiză.

00834e1b1fe4db271287770861c58e5e

Ce trebuie să analizezi este tenul tău, structura părului, forma pe care o are ş modul în care il coafezi ăn fiecare dimineaţă. Alege cu atenţie tonul pe care vrei sa îl dai părului tău, iar cu acesta mergi la stilist şi cere-i şi lui sfatul. Ce recomandare am eu, nu incerca să te faci acasă. O sa regreţi după! Rezultatul nu e cel pe care îl poţi obţine într-un salon sau ceea ce vezi tu pe cutia de vopsea.

Joacă-te cu multe culori!

Dark-to-Brown-Ombre-Hair-for-Short-Straight-Hair

Acest stil nonconformist este potrivit pentru orice tip de ten si orice formă a feţei, de aceea  poţi jongla cu mai multe combinaţii. Dacă ai un ten mai închis, recomandarea mea este să alegi o culoare mai neutră, oferind contrast vârfurilor, astfel îţi scoţi în evidenţă ochii. Pentru cel care au tenul deschis, pot opta pentru orice fel de culoare. Paleta e în mâinile voastre! Să nu uităm de scopul acestui trend, de a pune accent pe tonul pielii, nu să se identifice cu el.

Asul e la tine! Cel mai simplu mod de aţi întreţine părul!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Nu ai nevoie de o coafura specială ca să scoţi în evidenţă stilul ombre. Este natural şi deosebit să porţi un astfel de stil. Cu atât mai mult că sezonul îţi permite să porţi părul desprins. Tot de ce ai nevoie e un şampon pentru păr vopsit ş un balsam,sau masca după caz pentru fiecare spălare.

Pregăteşte-ţi părul pentru o schimbare frumoasă!  Ai grijă de părul tău! Iar tu..Tu, fii frumoasă!

Lasă un răspuns

